13 Aralık 2012 Perşembe

SIKILDIM!!!! ARTIK MASKELER DÜŞSÜN!

Şu bloğu açtığımdan beri en radikal kararımı alıyorum an itibariyle!

Maskeler düşsün! Ki kendimde en dikkat ettiğim şey; maskesiz olmaktır! Neysem O olmalıyımdır! İçimden geçen dışıma vuran olmalıdır!

Hep diyorum ya N style!
Evet, bir tarzım var benim!
Ben pek takım elbise insanı değilim !
Kurumsal bir tipim hiç yok!
İşe "tütü" ve "kabarık" eteklerimle gittiğimde mutluyum ben!
18 pont ayakkabılarımla koştuğumda Necla'yım, orası kesin!
Cümlelerim de yürüyüşüm kadar hızlı.
Yazılarımda vurgu vardır! Şiirimsi düz yazı!O bile ben yani!
Bazen düşük düşük kelimeler, bir yazdığımı bir daha okumam çok sıkılırım, tahammülüm yok benim, hatta Aslı der ki: Neclos senin beynin önden gidiyor!

Hep yavaş ol derler, sallana sallana ahestem Ayşegül gibi bardak silsem, arada Paris'e gider gelirim ben.

Arabada giderken dakikada 10 bbm+3 whatsapp yazıp, tek elle direksiyon tutar, bir de gökyüzünde yıldız kovalarım!

Mülakatlarımı bile N style yaparım! Karşımdakine empatim vardır, güle eğlene karşımdakini tanımaya çalışırım! Herkes değerli benim için!
Garsonlara bağıranlardan hiç hoşlanmam!
Cimrilik tutumum olamaz benim!
Şu anda geyikli ve kar desenli battaniyem ve çay bardağım ile yılbaşı konseptine uygunum hatta!Mumlarım yakılı, ağacım süslü püslü!
Ağaç demişken; onun bile bir tarzı olmalı, ağacın bile bir duruşu olmalı1 Ne bulduysak sağda solda ; kırmızı ile mor yanyana olur mu! Herşeyin bir ahengi var, her nesnenin bile!
Kurabiyeler kar yağdığında kar desenli tabaklarda ise benim için güzel!Kar yağarken lapa lapa dışarıda, dumduz sade bir eti, balık desenli tabakta servis edeceğim gün kesin ölmüş bilin beni!

Kar demişken; karda et yenir, mangal yapılır, kebapçıya gidilir! Lüfer yenir mi karda canım!

Yazın mutfakta çiçekler böcekler oynaşsın desen desen, kışın kırmızı beyaz kar konseptinde bardaklar kar toplasın isterim biraz da!

Sevdiklerim hep yanımda olmalı!

Ayrılıklar kangrenli olmalı!
Laf olsun diye kimse kimsenin hayatında olmamalı!
İlişkiler de minimum 10 sene olmalı!
Ama zamanımdan asla çalınmamalı!
Pizzanın yanında ayran içene; kibardan yavaştan değil canım, direk! hemen! derhal yol verilmeli!

Kahvem ve lokumum sakızlı, kolonyam lavantalı olmalı,parfümüm yaseminli gece kokmalı, çayım düz olmamalı; earl grey twinings olmalı veya yaseminli kokmalı, arabam cupcake gibi kokmalı, uyku öncesi lavanta&vanilyalı sürünmeli, tenim ya beyaz ya bronz olmalı, ama pastam düz çikolatalı olup içinde ıvır zıvır üzüm, portakal, çer çöp olmamalı, halis mulis kakaolu olmalı, nescafe bardağında çay içilmemeli, promosyon bardak kullanılmamalı, karton bardakta türk kahvesi asla içilmemeli!
Hayatım aroma saçmalı!

Bodrum Çeşme'yi döver bir güzel, ah şu Elif'im Çeşme Çeşme diye tutturmasa keşke! Eylül'de İstanbul yaşanmalı!

Ne demiş şair "Ben Ankara'nın en çok İstanbul'a dönüşünü severim"!

Almancayı hiç sevmem, Fransızcanın seksapalitesi var!

Cumartesi sevgili etrafımda iken,
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk!

Mantıklı değil Aşklı Aşk olmalı! Mantık evliliği toptan ölsün bence!

Bundan sonra kendim gibi yazıp, kendim gibi yemek tarif edeceğim..

Oh be dünya varmış!

Kim korkar yabancıdan!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

şahanee!!aynen devamm:)))